- Startsida torsby.se
- / Lättläst
- / Omsorg & hjälp
- / Flyktingar och invandrare
- / Söka arbete
Enhet
- Arbetsmarknadsavdelningen
- Telefon: +4656016026
- E-post: arbetsmarknad@torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 3. Arbetsmarknadsavdelningen
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Hantverkaregatan 1, Torsby
Person
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Söka arbete
Du som är nyanländ kan få hjälp att
söka jobb och komma ut i arbetslivet.
På denna sida kan du läsa om att söka arbete.
Torsby kommun samarbetar med Arbetsförmedlingen
för att stödja dig
tills dess du fått ett arbete
eller börjat studera.
Under länken Lediga jobb
på Torsby kommuns hemsida
hittar du lediga jobb i Torsby kommun.
Här hittar du lediga jobb hos Torsby kommun.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Du kan också leta efter lediga jobb
på Arbetsförmedlingens hemsida .
Här hittar du lediga jobb på arbetsförmedlingens hemsida.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Innehållsansvarig: Ronny Larsson
Senast genomgången:
Senast uppdaterad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.