Enhet
- Tekniska avdelningen
- Telefon: +4656016000
- E-post: tekniska.avdelningen@torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 10. Tekniska avdelningen
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Nya Torget 2, Torsby (Snickaren)
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Trafik & resor
På dessa sidor kan du läsa om trafik och resor.
Tekniska avdelningen arbetar med frågor om trafik.
De ger också tillstånd till parkering
för personer med rörelsehinder.
Här kan du läsa mer om trafik och resor.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Senast genomgången:
Senast ändrad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

