- Startsida torsby.se
- / Lättläst
- / Uppleva & göra
- / Biograf, aktivitetshus
Enhet
- Kulturkansliet
- Telefon: +4656016101
- E-post: kultur@torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 25. Kulturavdelningen
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Fabriksgatan 2, Torsby
Person
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Biograf, aktivitetshus
I Torsby kommun finns två biografter:
biograften Stjärnan och Bio Nordvärmland.
Biografen Stjärnan är ett kultur- och aktivitetshus mitt i Torsby.
Där kan du se film flera dagar i veckan
och ibland är det musikevenemang och teater.
Bio Nordvärmland är värmlands
nordligaste biograf som ligger i Ambjörby.
Ambjörby ligger cirka 50 km norr om Torsby och
cirka 35 km söder om Sysslebäck
Här kan du läsa mer om biograferna i Torsby Kommun.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Innehållsansvarig: Annika Wredenberg
Senast genomgången:
Senast uppdaterad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.