Torsby kommun
Torsby kommun

Enhet

  • Tekniska avdelningen
  • Telefon: +4656016000
  • E-post: tekniska.avdelningen@torsby.se
  • Postadress:
  • Torsby kommun
  • 10. Tekniska avdelningen
  • 685 80 Torsby
  • Besöksadress: Nya Torget 8, Torsby

Person


När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen

Trafiksäkerhet

Kommunen vill att trafiken ska
vara så säker som möjligt.
Här kan du läsa om vad kommunen
gör och vad du kan göra.

Kommunen bygger gångvägar och cykelvägar.
Det är säkrare om personer som går,
de som cyklar och de som kör bil
inte är på samma väg.

Har du en häck på din tomt måste du klippa häcken och buskar
så de inte blir för höga.
De kan då skymma bilar som kommer körande.
Här kan du läsa om hur du ska klippa din häck.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)

Innehållsansvarig: Henrik Johansson
Senast genomgången:
Senast uppdaterad:

Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.



Bekräfta att du är en människa: * (obligatorisk)
Till toppen